Changeset 725:b5728792c4f0 for doc/manual/hu
- Timestamp:
- 12/06/15 13:40:12 (9 years ago)
- Branch:
- default
- Children:
- 726:216171714496, 731:0290e3f39968
- Phase:
- public
- File:
-
- 1 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
doc/manual/hu/index.html
r493 r725 53 53 5 csomót, a program ebbe a fázisba lép.</li> 54 54 <li><b>felszállás</b>: Ha kigurulás közben vagy megszakított 55 felszállás után felkapcsoljuk a villogót. Ha a repülőgép 56 villogójának állapota nem érzékelhető, a transzponder C módba 57 állítására is ebbe a fázisba kerül a program. Ha a repülőgép 58 egyáltalán nem rendelkezik villogóval, a program 50 csomós 59 sebesség túllépésekor elkezd figyelni, és ha 40 másodpercen belül 60 elemelkedünk, azt is felszállásnak veszi.</li> 55 felszállás után túllépjük az 50 csomós földhöz viszonyítot sebességet, 56 majd 60 másodpercen belül elemelkedünk, az elemelkedést követően lép a 57 program felszállási fázisba. A felszálló konfigurációt azonban az 58 50 csomó túllépésének időszakában menti el, majd a fázisba való 59 belépés pillanatában ellenőrzi, illetve írja a naplóba. Ha az 50 csomó 60 túllépését követően 60 másodpercen belül nem emelkedünk el, a program 61 hibát naplóz. Ha azonban ezután a 62 <a href="#takeOffPage"><i>Felszállás</i></a> oldalon bejelöljük a 63 <i>Megszakított felszállás</i> jelölőnégyzetet, a hiba eltűnik és 64 <b>megszakított felszállás</b> fázisba lép a program.</li> 61 65 <li><b>emelkedés</b>: Ha felszállás közben behúzzuk a futóműveket 62 66 vagy elérjük a reptérhez viszonyított 3000 láb magasságot.</li> 63 <li><b>megszakított felszállás</b>: Ha felszállás közben még a 64 földön vagyunk, és kikapcsoljuk mind a leszálló fényeket, mind a 65 villogót, vagy a sebesség 50 csomó alá csökken.</li> 66 <li><b>utazó</b>: Ha emelkedés közben az utazómagasságot 2000 67 lábnyira megközelítjük.</li> 67 <li><b>utazó</b>: Ha felszállás utáni, vagy megszakított megözelítés vagy 68 leszállást követő emelkedés közben az utazómagasságot 2000 lábnyira 69 megközelítjük.</li> 68 70 <li><b>süllyedés</b>: Ha az utazó fázis közben a repülési magasság 69 71 több mint 2000 lábbal az utazó magasság alá csökken.</li> 70 72 <li><b>leszállás</b>: Ha süllyedés vagy átstartolás közben a 71 73 futóműveket kiengedjük és a reptérhez viszonyítva 2000 láb alá 72 csökken a magasság.</li> 74 csökken a magasság. Valamit akkor is, ha emelkedés közben süllyedni 75 kezdünk és az előbbi feltételek is fennálnak.</li> 73 76 <li><b>átstartolás</b>: Ha leszállás közben visszahúzzuk a futóműveket.</li> 74 77 <li><b>begurulás</b>: Ha leszállás után a repülőgép a földön gurul 75 és a sebessége 50csomó alá csökken.</li>76 <li><b>vége</b>: Ha parkolás közbena gázturbinák N<sub>1</sub>78 és a földhöz viszonyított sebessége 25 csomó alá csökken.</li> 79 <li><b>vége</b>: Ha a parkolófékeket behúzzük és a gázturbinák N<sub>1</sub> 77 80 paramétere 0,5 alá, vagy a dugattyús motorok fordulatszáma 78 81 0-ra csökken. Ez a járat teljesítésének utolsó fázisa.</li> … … 232 235 járat újrakezdése. Ebben az esetben feltétlenül értesítsük a 233 236 szerzőt, és az értesítésbe másoljuk be a <a href="#debugLog">debug 234 napló</a> tartalmát. 237 napló</a> tartalmát. Erre használhatjuk 238 a <a href="#bugReportWindow"><i>Hibajelentés</i></a> funkciót is. 235 239 </p> 236 240
Note:
See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.